002222447-v

Kristal Teguh Maju Resources 002222447-v

Selasa, 8 Januari 2013

CANOPY,MARQUEE TENT, CATERING UNTUK DISEWA DAN PELBAGAI MAJLIS

 CANOPY UNTUK DISEWA 
 SELURUH SELANGOR, SELURUH KUALA LUMPUR / SELURUH MALAYSIA
KAHWIN, LAUNCHING EVENT, CORPORATE EVENT  DAN SEBAGAINYA..




SALAM DAN SALAM SEJAHTERA
Saya menyediakan perkhidmatan sewaan canopy Piramik / Arabic untuk pelbagai
majlis kecil atau besar di sekitar Putrajaya,Kajang,Bangi,Semenyih,Puchong,
Cheras,Tasik Kesuma, Beranang atau SELURUH SELANGOR, SELURUH KUALA LUMPUR / SELURUH MALAYSIA  dengan pakage yang
berpatutan. HARGA TERBAIK 2013

Our Services:

Corporate Event
Family Day
Launching Event
Seminar
Annual Dinner dll

Pyramid /Arabic
Marquee Tent
PA System
Pentas
Catering dll

Pakage Pyramic/Arabic termasuklah :

1) scallop mengikut tema
2) alas meja
3) 7 unit meja petak/4 meja bulat setiap unit
4) 40 unit kerusi plastik/banquit setiap unit
5) lampu & kipas setiap unit



 Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Muhammad  : 019-236 8205
@
Sila emailkan maklumat tempahan untuk mendapatkan sebut harga yang TERBAIK

muhammadjpn12@gmail.com


9 ulasan:

  1. Saya perlu satu khemah sahaja 20 x 20, dgn 5 meja bulat dan 50 kerusi untuk aqiqah cucu hari sabtu malam, 14/9 di bandar baru bangi.

    BalasPadam
  2. Kalsu nk sewa marquee tent...kira mcmn..

    BalasPadam
  3. Saya perlukan satu khemah meja petak pnjg yg biasa berserta kerusi.. X perlu sarung kerusi hanyA alas meja..

    BalasPadam
  4. Saya perlukan satu khemah untuk majlis aqiqah.. Rm berapa ya berserta meja n kerusi

    BalasPadam
  5. As salam boleh dptkan no. Fon..senang nak bincang

    BalasPadam
  6. Sbb call no..tu tak dpt....kalau ada no lain...boleh bagi

    BalasPadam
  7. Aslm, saya nak sewa meja petak panjang untuk 24 orang, dan 2 meja petak utk hidangan termasuk alas meja makan dan hidang serta sarung kerusi warna putih. majlis dianggarkan 21 atau 23.3.2016.

    BalasPadam
  8. Assalammualaikum. Saya berhajat menyewa satu khemah beserta meja dan kerusi(meja panjang 40 kerusi) untuk majlis aqiqah cucu saya pada 28 Jun 2017 (Rabu) ini di Presint 14 A Putrajaya. Mohon hubungi saya Hj Aliman 019 3098902 Harap dapat respon. Terima kasih

    BalasPadam
  9. as salam.sy nak sewakhemah.tapi call nombor tiada dlm perkhimatan..

    BalasPadam